xRの世界 | The world of xR (xReality)

拡張現実 Augmented Realty/仮想現実 Virtual Reality/複合現実 Mixed Reality の技術がもたらす DX(デジタルトランスフォーメーション)

Kids Interact With Yogurt Brand Through Fun-Filled AR Challenges - 子供たちは楽しさいっぱいのARの課題を通してヨーグルトのブランドと対話 #AR

How does Brando have a point of contact with a customer, and deepen?  It is not easy to solve the subject. The technology which can experience through an interactive game and can raise the Brando's worth is AR. Introducing here is yogurt Brando of Greece. 
 
ブランドが顧客とどうやって接点をもち、深めるか。その課題を解決することは容易ではない。インタラクティブなゲームを通して体験してもらうことで、そのブランドの価値を高められるのがARだ。ここで紹介しているのはギリシャのヨーグルトのブランド "チョバニ"。


Greek Yogurt brand Chobani has recently introduced Chobani Champions, the first Greek yogurt made especially for kids. The Chobani Champions brand has the same great nutritional value as the traditional yogurt, and comes in kid-friendly flavors VerryBerry and Honey-Nana. Beyond the actual yogurt, Chobani Champions has created a complete campaign to engage and inspire children. John Heath, Vice President of New Ventures and Innovation at Chobani, comments:

via PSFK: http://www.psfk.com/2011/10/kids-interact-with-yogurt-brand-through-fun-filled-ar-challenges.html#ixzz1bbEPUhe