英国のウォータルー駅で、自動車 Skoda Fabia のARプロモーションが実施された - Skoda showcase UK's first augmented reality experience
英国のウォータルー駅の改札周辺には実物の Skoda Fabia が展示された。そして、見上げると大型ディスプレイに Skoda Fabia が表示されている。展示されている Skoda Fabia の前に立ち、自分の好みにカスタマイズができる。 Skoda Fabia の前に設置されたシートに座り写真を撮ると、自分がカスタマイズした Skoda Fabia に自分が乗っている映像が大型ディスプレイに映し出されるというもの。本キャンペーンは多くのサイトで取り上げられたようだ。
Skoda uses augmented reailty to let you design and try on a new Fabia
(via http://www.pocket-lint.com/news/132704-skoda-uses-augmented-reailty-to-let-you-design-and-try-on-a-new-fabia)
Hosted at Waterloo station, customers are invited to customise their own version of the recently launched Skoda Fabia and see it come to life on the large digital screen. Niall McEvoy, marketing communications manager, Skoda UK talks Marketing through the experience.
(via https://www.youtube.com/watch?v=R7dUFg0LoWU)
articles
Skoda employs augmented reality in outdoor campaign
In pictures: Škoda celebrates Fabia launch with AR experience
Skoda uses augmented reailty to let you design and try on a new Fabia
(via http://www.pocket-lint.com/news/132704-skoda-uses-augmented-reailty-to-let-you-design-and-try-on-a-new-fabia)
Hosted at Waterloo station, customers are invited to customise their own version of the recently launched Skoda Fabia and see it come to life on the large digital screen. Niall McEvoy, marketing communications manager, Skoda UK talks Marketing through the experience.
(via https://www.youtube.com/watch?v=R7dUFg0LoWU)
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