PlayBoyのバニーと一緒に写真が撮れる、NBCのプロモーション - GoldRun V2 Launches with Bloomingdale’s / NBC Promotion #GoldRun #AR
そこにいない美女との写真撮影が実現できるのがAR(でも、この映像の女性には床に少し影が映っている用に見える)。ここでは、H&M などでも使用しているGoldRunというARアプリケーション(プラットフォーム)が使用されている。GoldRunはロケーションベースのARプラットフォーム。
(via & more http://www.directionsmag.com/pressreleases/goldrun-v2-launches-with-bloomingdales-nbc-promotion/198789)Bloomingdale’s and NBC are using GoldRun V2 to support their Fall Campaign, “Look the Part, Be the Part.” The campaign, which launched September 8th (Fashion’s Night Out), runs through September 26th, and allows shoppers at all of Bloomingdale’s 44 stores across the country to pose with virtual characters from NBC’s new Fall lineup.
By taking and sharing photos using the free GoldRun app (http://bit.ly/aZxo5h), customers will have the chance to win a trip to Los Angeles for a set visit, as well as a grand prize trip to Chicago for a walk-on role in “The Playboy Club” TV series.